معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 10 در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از یک ماه قبل کار شناسایی تعدادی از کودکان کار مناطق مختلف شهرداری تهران انجام شد.
رضا ذلفی افزود: در این همایش ویژه برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان کار انجام شد و مقرر شد کودکان کار برای فراگیری قوانین ترافیکی بصورت رایگان می توانند در این مرکز آموزش ببینند.
همچنین کارشناس آموزش های ترافیکی شهرداری تهران در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: این همایش با شرکت 100 کودک کار شهر تهران و تعدادی از معلولین حادثه دیده در سوانح رانندگی برگزار شد.
راضیه کاهانی گفت: بیشتر کودکان کار در مناطق جنوبی تهران و بدلیل نیاز به درآمد در کوره های آجر پزی در جنوب تهران کار می کنند.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر این کودکان کار با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنایی ندارند و به همین منظور برخی از کودکان در بزرگراهها و خیابان های شهر تهران بر اثر تصادف دچار مصدومیت می شوند.
به گفته کاهانی؛ کودکان کار می توانند در تمامی پارک های آموزش ترافیکی از خدمات رایگان بهره مند شوند.
به همت معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 10 شهرداری تهران حمایش آموزش های ترافیکی کوکان کار شامگاه پنج شنبه در بوستان ترافیکی این منطقه برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.