به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ' عبدالرضا ناظری' با اعلام این خبر اظهار کرد:ماموران یگان امداد شهرستان دماوند در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و برخورد با متخلفان، به یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بار قاچاق که در حال حرکت از سمت تهران به مقصد شهرهای شمالی کشور بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از بار کامیونت که فاقد هرگونه مدارک گمرکی لازم بوده و به صورت قاچاق بارگیری و وارد کشور شده بود تعداد 80 دستگاه انواع کولر گازی قاچاق به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال کشف و راننده خودرو در این رابطه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
سردار ناظری ضمن قدردانی از زحمات کارکنان انتظامی استان خاطرنشان کرد: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با ورود کالاهای قاچاق و ممنوعه در تمام نقاط استان برای بالا بردن احساس امنیت شهروندان ادامه خواهد داشت.

** دستگیری عامل برداشت غیرمجاز 20میلیون ریالی در دماوند
سرهنگ محمدرضا اسماعیلی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز حدود 20 میلیون ریال از حساب شاکی نموده بود، خبر داد و گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
این مقام مسئول انتظامی افزود: در استعلام از حساب شاکی پرونده مشخص شد که برداشت غیرمجاز با خرید شارژ تلفن همراه صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از سرنخ های بدست آمده عامل برداشت غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: متهم به نام ' م - ح ' در بازجویی های به عمل آمده به برداشت غیرمجاز 20 میلیون ریالی از حساب شاکی در پی اعتماد شاکی پرونده که کارت و رمز دوم آن را در اختیارش قرار داده بود اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه این برداشت غیرمجاز در نتیجه اعتماد بی جا و در اختیار گذاشتن رمز اینترنتی حساب بانکی مالباخته به متهم رخ داده بود اظهار کرد: به شهروندان توصیه می کنیم هرگز اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و سعی کنید امور بانکی خود را به دیگران محول نکنند، ضمن حافظت از رمز بانکی از نوشتن آن بر روی کارت اجتناب و تراکنش های مالی خود را با فعال کردن سیستم پیامک حساب بانکی کنترل کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.