به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین رضا پور در خطبه های این هفته نماز جمعه جواد آباد گفت: جهان اسلام به تفرقه ای که میان آنان رخ داده متحمل خسارت های عظیمی شده است .
وی گفت : تفرقه مسلمانان باعث شده تا سوریه و لیبی به خرابه ای تبدیل شده و عراق خسارات سنگینی را متحمل شود.
رضا پور گفت: امروز شاهدیم که کشورهای حاشیه ای خلیج فارس به دلیل شیعه هراسی و ایران هراسی صدها میلیارد دلار به حلقوم ابر کافر جهان ، آمریکا ریختند.
وی تصریح کرد: جهان غرب با وجود این که از لحاظ اعتقادی و اخلاقی هیچ وجه اشتراکی با یکدیگر ندارند ولی این واقعیت را متوجه شده اند که با وحدت می توانند دنیای خود را بسازند که این را در وحدت آمریکا و اروپا می توان مشاهده کرد.
امام جمعه جوادآباد تصریح کرد: جهان اسلام با وجود مشترکات فراوان به چنان تفرقه ای دچار شده اند که رودر روی یکدیگر موضع گرفته اند ، مسأله ای که امروز آن را می توان در مناسبت های داخلی نیز نمونه آن را مشاهده کرد .
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه جواد آباد با اشاره به مشکلات روستائیان این بخش از ورامین گفت : برخی از مناطق روستایی جوادآبادمانند حصار قاضی و نجف آباد با وجود آن که مرکز پرورش دام و طیور هستند از کمبود آب رنج می برند که این امر باعث مهاجرات روستائیان شده است.
رضا پور گفت : مردم این روستاها از مسئولان تقاضا دارند که اداره شبکه آب به دست خودشان انجام شود و امیدواریم که با همکاری مسئولان ، این مشکل در بخش برطرف شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.