به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهرتهران،‌ در بیانیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران آمده است: حادثه ناگوار تروریستی چهارشنبه 17 خرداد و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان مایه تاثر و اندوه ملت ایران گردید، ایران اسلامی به عنوان یکی از قربانیان اصلی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه، بارها و بارها طعم تلخ ترور را چشیده و از این رو مبارزه با تروریسم و حمایت از ملت های مستضعف و مظلوم در هر نقطه از جهان به عنوان یکی از اصول اصلی گفتمان انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.
دراین بیانیه تصریح شده، دشمنان ایران اسلامی به خوبی می دانند ملت ایران در برابر چنین جنایتهای کوردلانه ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت تر و مقتدرتر از پیش چه در سوریه و یمن و چه در داخل مرزهای کشور به مبارزه با ترور و ظلم ادامه خواهد داد.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران دراین بیانه ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی، شهادت هموطنان بی گناهمان را در این حادثه تروریستی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت مظلوم ایران اسلامی و خانواده قربانیان و حادثه دیدگان تسلیت گفته و با باور قلبی به تداوم راه مبارزه با تروریسم، حمایت و سپاس خود را از همه جان برکفان میهن عزیزمان به ویژه پاسداران غیور و نیروهای امنیتی و نظامی اعلام کردند.
صبح دیروز چهارشنبه (17 خرداد) در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در این حوادث 17 نفر شهید و 52 نفر نیز مجروح شدند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.