به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های آتش نشانی و اورژانس تهران در 2گروه سواره و پیاده در بزرگراهها؛ پارکینگ ها و مسیرهای منتهی به حرم مستقر هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی 123 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به ویژه ایستگاه 50 آتش نشانی حرم مطهر امام (ره) در آماده باش کامل بسر می برند.
سید جلال ملکی گفت: از ساعت 10 صبح امروز آتش نشانان در گروه های مختلف ایمنی مسیرها؛ پارکینگ ها؛ کمپ های استراحت زایران را در دست کنترل گرفتند.
وی ادامه داد: این تیم ها بصورت سواره و پیاده تامین کننده ایمنی عزاداران در مسیرهای بیرونی حرم هستند.
ملکی تصریح کرد: از عصر امروز نیز گروه های دیگر آتش نشان در صحن ها؛ شبستان ها و تمامی اماکن مسقف حرم بصورت ثابت و سیار مستقر می شوند.
وی خاطرنشان کرد: امروز حدود 600 آتش نشان با استفاده از خودروهای سبک و سنگین؛ موتور سیکلت و خاموش کننده های دستی تامین کننده ایمنی مراسم بیست و هشتمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از همه شرکت کنندگان در این مراسم خواست همچون سالهای گذشته با آتش نشانان همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای مراتب را به سامانه 125 و یا تیم های مستقر در محل اطلاع دهند.
همچنین تیم های درمانی اورژانس تهران نیز در قالب تیم های مختلف در مسیرهای داخلی و بیرونی حرم مستقر شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حضور جمعیت در حرم از ساعت 10 صبح تیم های اورژانس در مسیرهای تعیین شده در مسیرهای بیرونی و داخلی حرم مستقر شدند.
حسن عباسی افزود: اورژانس تهران در قالب 400 تکنسین اورژانس اعم از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی در صورت نیاز خدمات درمانی به زایران ارایه می کنند.
وی تصریح کرد: مرکز اورژانس تهران با حدود 250 دستگاه آمبولانس؛ اتوبوس آمبولانس؛ موتورسیکلت و خودروی فرماندهی خدمات درمانی به مردم ارایه می کنند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران برپایی درمانگاههای صحرایی و بیمارستان های موقت نیز از دیگر برنامه های این مرکز به مردم اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان قرار داریم زایران روزه دار می توانند در صورت نیاز به خدمات درمانی اورژانس مراتب را به تیم های مستقر در محل و یا به سامانه 115 اطلاع دهند.
همچنین در کنار اورژانس و آتش نشانی تیم های هلال احمر؛ پلیس راهور، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه، شهرداری و سایر نهادهای خدمت رسان خدماتی را به مردم ارایه می کنند.
مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 18 تا 20 برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.