به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی به مناسبت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری اظهار داشت: درسی که فتح و آزادی خرمشهر با کمک های غیبی خداوند به ما می دهد این است که در هر میدانی اگر در راه خدا و با توکل خداوند حرکت کنیم پیروزی شامل حال ما می شود.
وی ادامه داد: امروز ما باید از فداکاری ها و مقاومت رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر درس بگیرم و در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی از آن کمک بگیریم تا محتاج کشورهای مستکبر جهان نباشیم.
نقدی به کمک های خداوند در جهت پیروزی ملت ایران با دستان خالی در مقابل رژیم ستم شاهی، منافقان، صدام و آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: اگر ملت بزرگ ایران امروز در راه خداوند و توسعه اقتصادی کشور به برنامه ها اقتصاد مقاومتی عمل نمایند خداوند نیز این ملت را یاری خواهد داد.
وی با بیان اینکه مستکبران جهان دیروز به انرژی هسته ای و امروز به قوای موشکی کشور ایراد می گیرند و به هیچ عنوان به دنبال تامین منافع و کمک به کشور ما نیستند خاطر نشان کرد: کسانی در داخل کشور راه توسعه و رونق اقتصادی را رابطه با آمریکا و کشورهای غربی خلاصه می کنند به مردم آدرس غلط می دهند و در حق نظام و مردم خیانت می کنند.
نقدی ادامه داد: کشورها غربی و به ویژه آمریکا حتی در زمان رژیم ستم شاهی که حضور گسترده در کشور ما داشتند به هیچ عنوان در جهت منافع ایران گام برنداشتند.
وی با بیان اینکه امروز جوانان کشور با الگو قرار دادن رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با مقاومت، ایثار و مدافع حرم شدن به دنبال تامین منافع کشور هستند افزود: ملت ایران با افراد مادی گرائی که همواره به دنبال تامین منافع خود هستند و برای تفریحات خود در مناطق خوش آب و هوا ویلا سازی می کنند و راه توسعه اقتصادی را ارتباط و امتیاز دادن به آمریکایی ها می دانند کنار نمی آیند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/3218 /1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.