به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت :حال که مردم ایران با حضور حماسی خود رییس دولت دوازدهم را انتخاب کردند در مقابل رئیس جمهور نیز باید با انگیزه و تلاش بیشتر مشکلات کشور را پیگیری کرده و حفظ عزت ملی ورعایت حکمت در ارتباطات جهانی را ازجمله اولویت های خود قرار دهد.
وی افزود : رییس جمهور منتخب باید بپذیرد که رئیس جمهور کشوری که مردمانش برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی و ترویج ارزش های اسلامی در آن انقلاب کرده اند و تا رسیدن به استقلال وعزت وآزادی دینی از پای نمی نشینند.
اسماعلی گفت : مردم ایران در راه مقابله با با ظلم، فساد، بی بندوبار، بی عفتی، تبعیض، سلطه پذیری، ذلت، اشرافی و شهوترانی مبارزه کرده و در این مسیرصدها هزار نفر را تقدیم اسلام کرده اند .
وی تصریح کرد:ملاک، محور و میزان فکر رییس جمهور وکابینه باید تفکر قرآن وعترت، امام وشهداء ،منویات رهبرمعظم انقلاب وخواسته پاکان وصالحان ومومنان این کشور باشد.
امام جمعه قرچک گفت: بنیان فکری وفرهنگی دولت اسلامی باید معنویت وشرافت انسانی باشد ، دولت باید از نظرات کسانی که در راه انقلاب خون دادند، آبرو گذاشتند، فقر ومحرومیت را تحمل کردند و با ایستادگی ومقاومت دشمن را به زانو در آوردند استفاده کند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.