به گزارش ایرنا ، عقربه های ساعت هنوز ساعت 8 صبح را نمایش نداده بود که بسیاری از مردم ورامین پشت درب شعب اخذ رأی به انتظار ایستاده بودند تا دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی با تک تک آراء خود ادا کنند.
یکی از شهروندان ورامینی در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز رأی مردم نه فقط رئیس جمهوری را انتخاب می کند که راه را برای پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی هموار می سازد.
معصومه رضایی افزود: تک تک آرای امروز مردم ایران ، برگ تأئیدی بر نظامی است که توانسته اسلام را در ایران مستقر کند.
مادر شهیدان اشجع زاده که از نخستین ساعات رأی گیری با حضور در مدرسه علوی ، رأی خود را به صندوق های اخذ رأی انداخت به خبرنگار ایرنا گفت : امروز اگر شهیدان دوران دفاع مقدس نیز در بین ما حضور داشتند ، جزو اولین افرادی بودند که در این صحنه حضور پیدا می کردند.
یکی دیگر از مردم ورامین نیز گفت: مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می کشند و به همگان این پیام را می رسانند که ایران اسلامی هیچ گاه از پشتوانه عظیم مردمی تهی نمی شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر کشور در استان تهران آغاز شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.