ائتلاف متخصصین تهران در گردهمایی خود به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات کارشناسی پیرامون مشکلات شهری پرداختند و تغییر در وضعیت کنونی شورای شهر تهران را ضروری عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که 7 نفر از ائتلاف متخصصین تهران حضور داشتند، علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران و اولین داور ایرانی کاندیدای حضور در جام جهانی فوتبال طی سخنانی گفت: رسانه‌های ورزشی نقش مهمی در پیشبرد اهداف ورزش کشور و به خصوص فوتبال دارند.

وی افزود:ر من خودم را مدیون رسانه‌های ورزشی می‌دانم و اگر موفقیت و پیشرفتی در داوری فوتبال بدست آوردم مدیون زحمات و تلاش ها و انعکاس مطلوب اخبار داوری های بنده از سوی رسانه‌های ورزشی بوده است.

فغانی با بیان اینکه احساس نیاز کرده برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران وارد عرصه شوم، گفت: برای من مهم حضور افراد متخصص و لایق و شایسته در شورای شهر تهران اهمیت دارد و باور کنید اصلا مهم نیست که علیرضا فغانی رای بیاورد یا رای نیاورد. من قبلا جایزه خود را از مردم گرفته ام و مردم خوب کشورمان با ابراز محبت همیشگی خود بزرگترین پاداش را به من داده اند.

داور فینال المپیک 2016 برزیل تصریح کرد: با این وجود از آنجا که از نوجوانی علاوه بر داوری و بازی فوتبال در شهرداری مناطق هم فعالیت داشته ام و اکنون چند سالی است مستمر با مردم ارتباط نزدیک دارم، احساس کردم می توانم در شورای شهر مثمر ثمر واقع شوم و برای همین با مشورت تعدادی از بزرگان از جمله ورزشی‌ها و همچنین دوستان حاضر در شورای شهر و شهرداری اقدام به ثبت نام در انتخابات شورای شهر کردم.

وی گفت: اینکه امشب در خدمت جمعی زیادی از رسانه های ورزشی هستیم و بسیاری از رسانه ها هم حضور ندارند باید عرض کنم کسانی که هستند نماینده همه افکار عمومی و رسانه ها هستند و وظیفه خود دانستیم که در این گروه و در این ائتلاف از خبرنگاران و عکاسان و گزارشگران فقط یادی کرده باشیم چرا که هیچ چیزی نمی تواند زحمات این قشر زحمت کش را جبران کند.

در این مراسم منوچهر نظری یکی از پیشکسوتان سرشناس داوری ایرانی و رئیس اسبق کمیته داوران مورد تشویق قرار گرفت و حاضران به شدت وی را مورد تشویق قرار دادند .

همچنین جمعی زیادی از فوتبالیست های قدیم وجدید ، کشتی گیران  و جامعه ورزش در این مراسم حضور داشتند و شبی به یادماندی را رقم زدند.

در این مراسم حاضرین ضمن حمایت از ائتلاف گروه 7 اعلام داشتند از علیرضا فغانی و همراهانش در این گروه حمایت خواهند کرد و حتما پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

نام اختصاری (همت) متشکل از محسن هاشمی، محمدرضا ایرانمنش، سیداحمد نبوی، علیرضا فغانی، سیدمهدی شیرمردی، علی ناظم و جلال سیدمحمدی آشتیانی است که برای حضور در پنجمین دوره شورای شهر تهران کاندیدا شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.