به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13، اقبال شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمد ابویی مدیرعامل خانه شهریاران جوان و یاسر گریوانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مسئولان در این آیین حضور داشتند.
اقبال شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران در این آیین از نیرو های جوان به عنوان ظرفیت و قدرت بزرگی در مدیریت شهری نام برد که نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف مدیریت شهری دارند.
وی با اشاره به پروژه های مهم شهری در سطح شهر تهران اظهار کرد: بسیاری از طرح های بزرگ و برنامه هایی که در سطح شهر تهران اجرایی می شوند نشان از همت والای مدیریت شهری در تامین رفاه شهروندان و رسیدگی به درخواست ها و نیاز های آنان دارند.
همچنین یاسر گریوانی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 در این همایش با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی در مناسبت های مختلف گفت: تمام تلاش ما این است که با اجرای برنامه های مختلف در محلات، ضمن غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، آنها هر چه بیشتر در امور شهری مشارکت کنند.
در پایان به جوانان نخبه و برتر شرق تهران در عرصه های مختلف علمی، ورزشی ....و مدیران محلات لوح تقدیر و تندیس نسل علی اکبریم اهدا شد.
18 تا 24 اردیبهشت ماه هفته جوان نامگذاری شده و روز 18 اردیبهشت ماه میلاد حضرت علی اکبر(ع) روز جوان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.