به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار و با حضور مدیران دستگاه های عضو ستاد و جمعی از مدیران بانک ها و بیمه و تعدادی از صاحبان صنایع و تولید کنندگان استان برگزار شد.
سیدحسین هاشمی در این جلسه افزود: جلوی واردات کالاهایی که امکان ساخت آنها با قیمت و کیفیت مناسب وجود دارد گرفته می شود به ویژه امسال که با نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است.
محمدرضا مس فروش، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در حاشیه جلسه با بیان اینکه تاکنون ٤١٩ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری تهران برگزار شده است اظهارکرد: در این جلسات سه هزار و ٩٦٦مصوبه داشتیم که از این تعداد یکهزار و ٩٠٦ مصوبه عملیاتی شده است.
وی تعداد پرونده های مرتبط با سیستم بانکی را یکهزار و ٥٥٨ مورد، پرونده های تامین اجتماعی را ٧٧٢ مورد، موارد مرتبط با نظام مالیات را ٧٠٨ پرونده و سایر موارد را ٥٢٨ پرونده برشمرد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت تعداد تسهیلات پرداخت شده از طریق سامانه بهین یاب به متقاضیان را ٤٣٤ مورد برشمرد و تصریح کرد: این تعداد ٣٥٩.٦ میلیارد تومان است .
به گفته مس فروش میزان یکهزار و ١٦١ مورد تسهیلات با رقم در مجموع ١٤٢١.٤ میلیارد تومان به متقاضیان تولیدکننده پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه بر ١٠٩ واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی نظارت شده است گفت: در این بخش ها در مجموع ٢٧٨.٣ میلیارد تومان تسهیلات داده شده است که ١١٠ اشتغال جدید در نتیجه پرداخت این تسهیلات انجام شده است.
گفتنی است در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار، از نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو کارگروه و نمایندگان بانک ها که در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در طول مدت شکل گیری و فعالیت آن حضور داشتند تقدیر شد.
خبرنگار: سید مجید بروجردی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.