به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: دشمن سه هدف را در مواجهه با ایران اسلامی دنبال می کند، هدف اول برهم زدن امنیت و ایجاد آشوب در کشور، هدف دوم و میان مدت ایجاد مشکلات معیشتی در کشور و ناامید کردن مردم از نظام و هدف بلند مدت تغییر در اصل نظام است.
وی اظهارکرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مسائل اقتصادی، مساله عزت ملی و استقلال ملت ایران، امنیت ملی و آرامش ملت را مورد توجه قرار دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه کسب رای به هر قیمتی در فرهنگ اسلامی و دینی غیر قابل قبول است، عنوان کرد: توهین، افتراء و تحریک عواطف مردم در نظام اسلامی قابل قبول نیست.
وی با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) گفت: با ظهور امام زمان(عج) عدالت وارد خانه های مردم شده، زمین همه نباتات خود را می رویاند و حکومتی جز حکومت اسلامی حکمفرما نخواهد شد.
محمودی با اشاره به نامگذاری روز میلاد امام زمان(عج) به نام سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ امنیت و پاسداری از نظام اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته و بسیاری از توطئه های دشمنان خارجی و مزدوران آنها در داخل را خنثی کرده اند.
خبرنگار: سید حسن میری-انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.