به گزارش ایرنا، سعیدشبستری روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با ستاد انتخابات استان بر ضرورت تلاش تمامی ستادها برای گرم تر شدن تنور انتخابات در استان تاکید کرد و افزود: انتظار داریم که روسای ستادهای انتخاباتی، نهایت تلاش خود را برای تشویق مردم به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به کار گیرند.
وی ادامه داد: با توجه به این مهم، روسای ستادهای اننتخاباتی، فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را به کار گیرند و در بستری امن و فضای سالم و رقابتی برای انتخاب نامزد اصلح به رقابت با یکدیگر بپردازند.
شبستری خاطرنشان کرد: تمامی عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی باهم و در کنار هم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش می کنند.
وی گفت: امیدواریم مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور هرچه بیشتر خود در پای صندوق های رای، حماسه سیاسی دیگری خلق کنند و این حضور گسترده مردم در روز انتخابات به جشن ملی تبدیل شود.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کاندیداها برنامه خود را برای مردم تبیین کنند، افزود: مردم انتظار دارند نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به جای تخریب رقبای خود به ارائه برنامه در حوزه های مختلف پرداخته و در نهایت خودشان را در معرض آرای مردم قرار دهند.
وی ادامه داد: مقدمات برای برگزاری انتخاباتی پرشور در فضای آرام و توام با عقلانیت در آذربایجان شرقی آماده است.
وی تاکید کرد: بحث تخریب، تطمیع و تهدید و همچنین قول های غیرعملی و موضوعات تفرقه افکنانه به فضای سالم انتخاباتی آسیب می رساند.
شبستری گفت: از فعالیت گروه ها و احزاب شناسنامه دار و دارای مجوز حمایت می شود و روسای ستاد های انتخاباتی از همکاری با گروه های غیرمشروع و بدون مجوز در دوران تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند.
وی با تاکید بر اینکه اصل، رعایت مر قانون است، ادامه داد: باید توجه داشت که روسای ستادهای انتخاباتی در زمان تبلیغات رودر روی هم نیستند بلکه درکنار هم در یکی فضای رقابتی و رفاقتی هستند.
دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهی اسلامی شهرو روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس دهم مانند دیگر مناطق کشور، بیست و نهم اردبیهشت ماه جاری در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.