شاهرخ جهانشاهی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس آخرین نشست‌هایی که در هیأت اجرایی انتخابات تشکیل شد، 142 شعبه اخذ رأی شامل 99 شعبه در بخش مرکزی دماوند و 43 شعبه در رودهن در روز برگزاری انتخابات فعال خواهند بود.
وی با بیان اینکه این شعب اخذ هم برای انتخابات ریاست جمهوری و هم شورای اسلامی شهر و روستا است، افزود: فقط سه شعبه دوآب، پیست اسکی آبعلی و آستان امامزاده هاشم (ع) انتخابات شوراها را ندارند و آرای انتخابات ریاست جمهوری را اخذ می‌کنند.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند با اشاره به فعالیت سه کانون پشتیبانی فرمانداری دماوند، بخشداری مرکزی و شهرداری آبسرد در روز انتخابات گفت: این سه حوزه همچون دوره گذشته، بر اساس تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته، شعب اخذ را پشتیبانی می‌کنند.
جهانشاهی اضافه کرد: همچنین برای تسهیل در انجام کارهای انتخابات، مجریان برگزاری صندوق‌های اخذ رأی از کانون‌ها پیش‌بینی شده تحویل می‌گیرند و در پایان اخذ رأی نیز به همان کانون تحویل خواهند داد.
وی با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا از شب گذشته تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات شورای شهرها و روستاها باید اخلاق‌مداری را رعایت کنند و اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تهمت و افترا را مد نظر خود قرار دهند.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند تأکید کرد: افرادی که طرفداران کاندیداها هستند و ستاد‌هایی تشکیل داده‌اند، باید نکات ذکر شده در قانون تبلیغات انتخابات را رعایت کنند و در نقاطی که تبلیغات مجاز است، تبلیغات خود را انجام دهند.
جهانشاهی بیان کرد: کاندیداها باید توجه داشته باشند در مکان‌های عمومی همچون مدارس، بیمارستان‌ها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ... که در قانون مشخص شده، تبلیغ نکنند و از چسباندن عکس در نقاط مذکور خودداری کنند، چراکه بر اساس قانون با اینگونه موارد قطعاً برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به مشکلاتی که برای پذیرش کارت خبرنگاران توسط شعب اخذ رأی در دوره انتخابات گذشته به وجود آمده بود، خاطرنشان کرد: در این زمینه، هماهنگی‌هایی در استانداری تهران و کمیته‌اطلاع رسانی ستاد انتخابات انجام شده و لیست خبرنگاران را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌ایم.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند ادامه داد: به زودی کارت خبرنگاران برای فعالیت در روز انتخابات صادر خواهد شد تا در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مشکلی به وجود نیاید.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7246/ 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.