به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی تهران بزرگ در ساعت 13 و 30 دقیقه هفتم اردیبهشت سالجاری ماموران پلیس مترو حین گشت زنی در ایستگاه مترو تئاترشهر به 2 نفر مشکوک شده و آنها را تحت نظارت قرار دادند.
2 سارق جوان حین سرقت کیف متعلق به یکی از مسافران از حضور ماموران باخبر و به خیابان انقلاب فرار کردند که طی یکی تعقیب و گریز، با همکاری مأموران کلانتری 148 انقلاب اسلامی هر 2 متهم دستگیر و در همان بازرسی اولیه مقادیری وجوه نقد، گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر از آنها کشف شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 12 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
براساس این گزارش 2 متهم به نام های «حمیدرضا . الف» ( متولد 1352 ) و «ناصر . ص» ( متولد 1353 ) در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت شدند اما در تحقیقات مشخص شد آنها از مجرمان سابقه دار بویژه در پایگاه سوم و چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که بارها به اتهام جیب بری و کیف قاپی دستگیر و روانه زندان شدند.
سرهنگ کارآگاه داود فرد معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، درمورد این خبر گفت: با شناسایی متهمان از سوی تعدادی از مالباختگان و در ادامه اعتراف صریح آنها به ارتکاب سرقت ها دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهمان به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و شناسایی سایر شکات و مالباختگان از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.
وی افزود: از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روزی با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.