به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ سلمان آدینه وند گفت: در پی دریافت گزارش سرقت های سریالی از مغازه ها و واحدهای تجاری شهرستان پاکدشت، نیروهای مجرب اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، بررسی شیوه های سرقت، تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان یک نفر سارق سابقه دار حرفه ای را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
آدینه وند اظهار کرد: در بررسی محل اختفای این سارق حرفه ای، بخشی از اموال مسروقه نیز کشف شد.
وی گفت: متهم در بازجویی های صورت گرفته به 17 فقره سرقت از مغازه و سوپر مارکت های سطح شهرستان پاکدشت اعتراف کرد و متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با تأکید بر لزوم همکاری مستقیم مردم با پلیس در راستای استقرار امنیت پایدار از مردم خواست تا در صورت مشاهده و کسب اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت با شماره تلفن 110 تماس گرفته و مراتب را با پلیس در میان بگذارند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را برعهده دارد.
خبرنگار: سیدحسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.