محبوبه شهریاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین استیج جهانی تیروکمان با حضور نمایندگان 38 کشور به مدت هفت روز از 24 اردیبهشت (16 تا 27 ماه می) در شهر شانگهای چین برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این رقابت ها در کامپند و ریکرو برگزار می شود گفت: در بخش کامپوند مردان اسماعیل عبادی، امید طاهری و در مجید قیدی و درریکرو نیز صادق اشرفی، متین سبزی و امین پیر علی شرکت دارند.
شهریاری افزود: همچنین در قسمت کامپوند زنان فرشته قربانی، پریسا براتچی و عالمه السادات هاشم پور و در بخش ریکرو پارمیدا قاسمی و نیلوفر علیپور ملی پوشان کشورمان دراین رقابت جهانی حضور دارند.
به گفته رییس مسابقات فدراسیون تیرو کمان سرمربی تیم «پارک مون»، مربیان تیم بهزاد پاکزاد و راحله خیراله زاده و سرپرست نیز امید نجاری خواهد بود.

**حضور 200ورزشکار زن و مرد در رقابت لیگ برتر تیروکمان کشور
شهریاری اظهار کرد: لیگ برتر تیروکمان از 15 اردیبهشت ماه در تهران با حضور افزون بر 200ورزشکار زن و مرد در مجموعه سایت آزادی به میزبانی آرمان پایتخت آغاز و تا اواخر مهر ماه ادامه دارد.
وی افزود: در این رقابت ها 8 تیم در کامپوند زنان، 7تیم در ریکرو زنان، 10تیم در بخش کامپوند مردان و 9 تیم در ریکرو مردان نیز شرکت دارند.
رییس مسابقات فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه هفته اول و دوم این رقابت ها در تهران برگزار شد تصریح کرد: رقابت های لیگ تیروکمان کشور در 9 هفته به میزبانی شهر های تهران، یزد، اصفهان و امیدیه خوزستان ادامه خواهد داشت.
شهریاری با اعلام اینکه هفته سوم و چهارم رقابت ها 2مرداد ماه برگزار می شود خاطر نشان کرد: پتروکیمیاگرراد و پاس ناجا در بخش های ریکرو و کامپند مردان با کسب 9 و 8 امتیاز و تیم های پتروکیمیاگرراد و پاس طلایی به صورت مشترک با کسب 8 امتیاز جایگاه نخست را در هفته اول و دوم لیگ از آن خود کردند.
از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.