به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز سه شنبه در حاشیه کارگاه آموزشی نحوه کاربا صندوق های الکترونیک اخذ رأی گفت : با اعلام برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرهای دارای شوراهای 7 و 9 نفره ، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر قرچک به صورت الکترونیک برگزار می شود و زیر ساخت های لازم برای برگزاری این انتخابات فراهم شده است.
وی گفت : انتخابات الکترونیک برای نخستین بار در سطح شهر قرچک برگزار می شود و به منظور آشنایی مردم با نحوه کار با این دستگاه ها و با هماهنگی کمیته آموزش ، صندوق های الکترونیک علاوه بر استقرار در ادارات پرتردد ، با استفاده از اتوبوس در مناطق مختلف شهر مستقر شده و آموزش های لازم به شهروندان ارائه می شود.
مرسل پور افزود : هم اکنون صندوق های الکترونیک اخذ رأی در تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی قرچک مستقر شده و مراجعین می توانند به صورت عملی نحوه کار با این دستگاه ها را تمرین کنند.
وی بیان کرد: در انتخابات پیش رو ، 140 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در مناطق شهری و روستایی آرای مردم قرچک را جمع آوری می کند که از این تعداد 114 شعبه در شهر قرچک با استقرار صندوق های الکترونیک ، آرای مردم به شورای شهر را اخذ می کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.