مهدی خسروآبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو قانون برنامه ششم توسعه وتصویب شورای نگهبان اتحادیه هتل ها، مهمانپذیر ها، مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی در قالب تشکل ها حرفه ای گردشگری در استان تهران ایجاد خواهند شد.
وی با بیان اینکه در این قانون اتحادیه ها نمی توانند پروانه فعالیت و مجوز را برای موسسات جدید صادر کنند، ادامه داد: براساس این مصوبه اتحادیه ها در حوزه تشکل های زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازماندهی می شوند.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابراز امیدواری کرد: این تشکل ها تا پایان خرداد ماه در سطح استان تهران آغاز به کار خواهند کرد.
خسرو آبادی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم ایجاد این تشکل های گردشگری، ارائه بهتر کیفیت خدمات مطلوب برای مسافران و مردم خواهد بود.
به گفته وی در حال حاضر 107 هتل، 26 هتل آپارتمان، 142مهمانپذیر و پذیرایی بین راهی، 114 سفره خانه سنتی، 125 اقامتگاه و 15 پانسیون در سطح استان تهران فعالیت دارند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.