به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سرهنگ هادی ثمره گفت : در راستای تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ ، ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در پی اقدامات فنی ،اطلاعاتی مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان بندر عباس به استان قم را کسب کردند که رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات گسترده تر اطلاعاتی یک دستگاه تریلی کشنده را شناسایی کرده و طی هماهنگی با واحد عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ، این خودرو متوقف و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم منتقل شد.
وی بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو مقدار 10 کیلوگرم تریاک که در داخل چندین کارتن جاسازی شده بود ، کشف گردید.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.