به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سرهنگ سلمان آدینه وند گفت : در پی کسب اخباری مبنی بر این که فردی ایرانی در یکی از روستاهای پاکدشت ، با رمالی و دعانویسی مردم را اغفال کرده و از آن ها کلاهبرداری می کند ، ماموران انتظامی بخش شریف آباد پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: مأموران پس از حضور در محل فعالیت غیرقانونی متهم ، فرد رمال را در حالی که چندین نفر از زنان و مردان روستا منتظر نسخه های شفابخش وی بودند، شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: در بازدید از منزل متهم تعداد زیادی کتاب با موضوعات علوم غریبه و رمالی یک عدد کتاب دست نویس و انواع دعا های نوشته شده و رنگ مخصوص دعا نویسی و همچنین تعداد 100 عدد برگه ورق مسی جهت مکتوب نمودن دعا بر روی آن کشف و ضبط گردید.
آدینه وند گفت : پس از تکمیل پرونده ، متهم جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
وی بیان کرد:متاسفانه عده ای سودجو با سوء استفاده از عدم آگای مردم اقدام به رمالی و دعا نویسی می کنند و در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری را بر روی افراد و سلامت جسمی و روانی آنان می گذارد.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از جمله رمالی و دعا نویسی ، مراتب را با استفاده از شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ،پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.