به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، محمود صلاحی در بازدید از این ستاد افزود: بافت های تاریخی، محله های قدیمی و امامزاده ها و کاخ های شهر تهران به طور غریبانه ای خاک می خورند و مردم بی اطلاع از وجود آنها برای دیدن اماکن تاریخی به شهرهای دیگر سفر می کنند.
وی آثار تاریخی را نماد قدمت و تاریخ تهران دانست و گفت:مردم ایران بالاخص ساکنین تهران باید همچون شهرهای دیگر از وجود این آثار آگاه باشند تا در سفرهای خود به کشورهای دیگر، توانایی معرفی تاریخ و فرهنگ ایران را داشته باشند.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: برگزاری تورهای گردشگری قدمی جدی برای حفظ و معرفی تاریخ تهران است.
صلاحی گفت: شهرداری تهران در طی 10 سال اخیر با ایجاد اماکن گردشگری همچون باغ پرندگان، دریاچه شهدای خلیج فارس،موزه های تاریخی، پل طبیعت، بناهای طبیعی و اراضی عباس آباد، برج میلاد تا حدی توانسته گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب کند.
وی افزود:این تلاش ها در شرایطی نتیجه می دهد که اماکن گردشگری خوب معرفی شود و به عنوان جاذبه های تاریخی تهران به مردم شناسانده شود.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار کرد: فعالیت مجریان ستاد گردشگری در برگزاری تورهای تهرانگردی نوروز96 بیش از تصور همگان بوده و مسلما این اقدامات نتیجه خوبی در رونق بیشتر گردشگری خواهد داشت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.