به گزارش ایرنا، علی جنگروی روز شنبه در ستاد انتخابات شهر تهران واقع در فرمانداری در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 312 نفر زن و 1506 مرد هستند.
رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی و تلیغات ستاد انتخابات شورای شهرستان تهران ری و شمیرانات به آمار ثبت نام کنندگان امروز نیز اشاره کرد و گفت: امروز 497 با حضور در فرمانداری تهران ثبت نام قطعی کردند.
محسن هاشمی، مهدی چمران، احمد حکیمی پور، اقبال شاکری، محسن سرخو، مرتضی طلایی و عباس جدیدی از جمله چهره های شاخصی بودند که امروز(شنبه) در ششمین روز ثبت نام نامزدها برای عضویت در شورای اسلامی شهر تهران نام نویسی کردند.
نام نویسی از داوطلبان حضور در شورای اسلامی شهر تهران فردا پایان می یابد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سالجاری در سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، کار ثبت نام نامزدهای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرو روستا از(30 اسفند) سال 95 آغاز شده و تا 6 فروردین 96ادامه دارد.
شورای اسلامی شهر تهران در دوره فعلی(دوره چهارم) 31 عضو داشت که براساس قانون جدید و مصوب مجلس شورای اسلامی، تعداد اعضا در دوره پنجم به 21 نفر کاهش یافته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.