به گزارش ایرنا ، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ورامین ، در 2 شهر ورامین و جواد آباد و روستاهای بخش مرکزی و جواد آباد برگزار می شود.
شورای اسلامی شهر ورامین در پنجمین دوره با کاهش چهار نفری اعضا همراه است و این شورا در پنجمین دوره 9 عضو خواهد داشت.
شورای اسلامی شهر جواد آباد در پنجمین دوره شوراهای اسلامی بدون تغییر نسبت به دوره قبل ، 5 عضو خواهد داشت.
انتخابات شوراهای اسلامی در 13روستای بخش مرکزی و 41 روستای بخش جواد آباد برگزار می شود.
حضور اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان تحصیل کرده در ثبت نام داوطلبین شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان ورامین نسبت به دوره قبل نمود بیشتری دارد و بانوان نیز در این بین حضور خود را حفظ کرده اند و تا کنون 42 نفر آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی اعلام کرده اند.
یکی از روشندلان شهرستان ورامین نیز با حضور در فرمانداری ورامین ثبت نام خود را تکمیل کرد تا در صورت تأئید صلاحیت ، نابینایان ورامین نیز خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.
تمامی اعضای شورای اسلامی شهر ورامین و جواد آباد به غیر از رئیس فعلی شورای اسلامی شهر ورامین که ظاهرا قصد ندارد در این دوره از انتخابات شرکت کند ، با حضور در فرمانداری ورامین ثبت نام خود را تکمیل نموده اند .
شرکت ورزشکاران ، خبرنگاران ، کارکنان بخشداری ها و دهیاری ها ، فرهنگیان ، نیروهای شاغل در ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی ، بازاریان ، افراد بی کار با تفکرات سیاسی مختلف نوید برگزاری انتخاباتی پرشور در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می دهد.
حضور روزانه اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ورامین در ستاد انتخابات و ارتباط مستمر رئیس ستاد انتخابات با خبرنگاران باعث شده تا مردم شهرستان حتی در ایام تعطیلات نوروز با بهره گیری از رسانه های مختلف به ویژه کانال های فعال تلگرامی ، در جریان روند ثبت نام داوطلبین قرار گیرند.
در ششمین روز از زمان ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا تا کنون 363 نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند که از این تعداد 125 نفر داوطلب شورای اسلامی شهر ورامین و جواد آباد و 238 نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی و جوادآباد می باشند.
انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی و دوازدهیمن دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار : سید حسن میری انتشاردهنده : موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.