به گزارش خبرنگار ایرنا، دیروز(دوشنبه، سی ام اسفندماه) فرایند نام نویسی انتخابات شوراها آغاز شد و در نخستین روز در تهران 172 نفر ثبت نام کردند که در بین آنها شماری از اعضای کنونی شورای شهر، هنرمندان، فعالان سیاسی شاخص و.. دیده می شود.
امروز(سه شنبه) نیز از آغاز ثبت نام در فرمانداری تهران، همچنان شاهد حضور افراد و چهره های آشنا و نام نویسی آنها برای انتخابات 29 اردیبهشت ماه بودیم.
محمد محمودی شاه نشین رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها نیز اامروز با حضور در فرمانداری تهران، ز روند نام نویسی نامزدهای تهران بازدید کرد.
براساس این گزارش، تا زمان ارسال خبر، فعالان سیاسی از جناح ها و گروه های مختلف از جمله بستگان نزدیک رئیس دولت نهم و دهم و جمعی از اعضای کنونی شورای شهر تهران برای عضویت در دوره پنجم شورای شهر پایتخت ثبت نام کردند.
نکته جالب و حاشیه این این دوره از نام نویسی انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، حضور افرادی منتسب به شرکت های چاپ و تبلیغاتی در خبایان میرعماد و مقابل فرمانداری است که فرصت را مغتنم شمرده و قصد دارند نامزدها را متقاعد به سپردن امور چاپ و تبلیغات شان به شرکت های خود کنند.
نمایندگان این شرکتها با نامزدها یا نزدیکان آنان، کارت های ویزیت و تبلیغاتی شرکت خود را ارائه می کنند به امید اینکه فعالیت های چاپ برشور و پوستر و... نامزدها را برعهده بگیرند.
به گزارش ایرنا، کار ثبت نام نامزدهای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراها از روز گذشته(30 اسفند) آغاز شده و تا 6 فروردین ادامه دارد.
روز گذشته(نخستین روز ثبت نام) در مجموع 172 نفر به عنوان نامزد عضویت در شورای اسلامی شهر تهران در فرمانداری پایتخت ثبت نام کردند.
شورای اسلامی شهر تهران در دوره فعلی(دوره چهارم) 31 عضو داشت که براساس قانون جدید و مصوب مجلس شورای اسلامی، تعداد اعضا در دوره پنجم به 21 نفر کاهش یافته است.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام 6539**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.