به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سعید شریف زاده شامگاه سه شنبه در محل ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در نشست خبری اظهارکرد: این نیروها به منظور خدمات رسانی به موقع در صورت بروز حوادث احتمالی در محلات و میادین شهر تهران مستقر هستند.
وی گفت: آتش نشانان در 3 شیفت و همچنین آتش نشانان داوطلب تا عادی نشدن مسیرهای استقرار یافته مشغول فعالیت و آماده خدمات در صورت بروز هر گونه حادثه ای هستند.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو تصریح کرد: به احترام شهدای آتش نشان و کاهش حوادث احتمالی چهارشنبه سوری چندین کمپین توسط گروه های مختلف مردمی با شعار 'نه به چهارشنبه سوزی ' شکل گرفت.
شریف زاده ادامه داد: فعالیت وسیع فرهنگی کمپین ها و رسانه های مختلف نتیجه داد که امسال شاهد چشمگیر حوادث و مصدومان چهارشنبه سوری در پایتخت هستیم.
وی خاطرنشان کرد: به منظور خدمت رسانی به شهروندان سامانه اطلاع رسانی آتش نشانی تهران در زمینه واگذاری خطوط و پاسخگویی 3 برابر افزایش یافت.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران یادآور شد: برخی از شهروندان امشب نیز اقدام به مزاحمت های تلفنی می کنند که از همه شهروندان درخواست داریم امشب از تلفن های غیرضروری به سامانه 125 خودداری کنند.
وی افزود: شهروندان در محل زندگی و کار و همچنین در معابر با بهره گیری از اصول ایمنی از حوادث آتش سوزی و سایر حوادث جلوگیری کنند.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار دهنده: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.