به گزارش ایرنا، سردار محسن خانچرلی عصر سه شنبه در آخرین نشست مطبوعاتی سال 95 خود در مقر فرماندهی ویژه غرب استان تهران افزود: با تلاش شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی در این مدت 48 نفر از عوامل توزیع کننده عمده مواد محترقه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
وی در ادامه نشست مطبوعاتی خود به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در خصوص مبارزه با مواد مخدر پرداخت و ادامه داد: طی 11 ماهه گذشته 74 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستانهای غرب استان تهران متلاشی و حدود 14 تن مواد افیونی کشف و ضبط شد.
سردار خانچرلی افزود: در همین مدت 11 هزار قاچاقچی عمده و خرده فروش شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته وی برای تأمین امنیت در محلات غرب استان تهران، 396 مرحله طرح های امنیت محله محور در قالب 42 آیتم اجتماعی، فرهنگی و انتظامی در نقاط مختلف به اجرا درآمد.

* جمع آوری 2 هزار و 700 معتاد متجاهر در غرب استان تهران
رئیس پلیس غرب استان تهران با بیان اینکه در 11 ماه گذشته 16 هزار معتاد شناسایی شدند، گفت: از این تعداد 2 هزار و 700 معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ اخوان شهرستان ملارد برای بازپروری منتقل شدند.
سردار خانچرلی ادامه داد: شهروندان ساکن غرب استان تهران طی 11 ماهه گذشته 771 هزار مورد با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفتند که 567 هزار مورد آن به انجام عملیات پلیسی ختم شد.
فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با هشدار به هنجارشکنان و مخلان نظم به ویژه در مراسم شب چهارشنبه آخر سال، خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که در این شب به ایجاد مزاحمت، نا امنی و آلودگی صوتی بپردازند برخورد قانونی کرده و طبق هماهنگی های انجام شده با مرجع قضایی افرادی که در این شب دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد علی مرادی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343/7409 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.