به گزارش ایرنا، سردار تقی مهری روز سه شنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 96 گفت: 19 میلیون خودرو و 12 میلیون موتور سیکلت در سراسر کشور تردد می کنند که کنترل و مدیریت این میزان وسیله نقلیه نیازمند همراهی و همیاری مردم و دقت بیشتر آنان است.
وی با بیان اینکه مردم باید به مانند همیشه برای مدیریت سفر با نهادهای مسئول همکاری و همراهی کنند افزود: امسال نیروی انتظامی و نهادهای مختلف امدادی با شعار 'پرهیز از خطر آرامش در سفر' از 25 اسفندسالجاری تا 14 فروردین 96در خدمت مردم در نقاط مختلف کشور هستند.
مهری گفت: در ایام نوروز بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و مردم باید نسبت به گذشته مخصوصا در شرایط برفی و بارانی بیشتر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی کنند.
وی گفت: همه خدمتگزاران مردم در این رزمایش جمع شده اند تا خدمات خوبی را به هموطنان در نوروز 96 ارائه کنند.
رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 96 با هدف ارتقای نظم و انضباط ترافیکی و تامین ایمنی وسلامت در سفرهای نوروزی برگزار شد.
کاهش سوانح و حوادث رانندگی و نمایش آمادگی و توانمندی های سازمان های امدادی و عملیاتی از دیگر اهداف این رزمایش است که روز سه شنبه با شعار 'پرهیز از خطر و آرامش در سفر' در ضلع جنوبی حرم امام(ره) برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته با کانال ایرنا شهرستان ری در تلگرام به نشانی IRNAREY@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.