سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به واژگونی اتوبوس بین شهری در بزرگراه شهید بابایی گفت: 8 مصدوم توسط آمبولانس ها و یک مصدوم از طریق بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستانهای تهران منتقل شدند.
سید جلال ملکی روز یکشنبه به جزییات این حادثه اشاره کرد و به خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 8:23 امروز ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه در مسیر جاده پردیس اول بزرگراه شهید بابایی غرب به شرق اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه آتش نشانان یک خانم جوان که در وضعیت ناایمن در زیر اتوبوس گرفتار شده بود را نجات دادند.
به گفته ملکی این اتوبوس 45 سرنشین داشته که 28 سرنشین که شامل 22 مرد و 6 زن دچار مصدومیت شده بودند که عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی تنها 9 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.
بزرگراه شهید بابایی از بزرگراه‌های شمال شرقی تهران است که یکی از مبادی ورودی و خروجی تهران به شمال ایران نیز محسوب می‌شود.
این بزرگراه که به اسم شهید‌ سرلشکر عباس بابایی نام‌گذاری شده است از جاده دماوند در شمال شرقی تهران آغاز و در انتها به میدان نوبنیاد و بزرگراه صدر منتهی می‌شود.
بزرگراه شهید بابایی به عنوان یکی از محورهای بزرگراهی مرتبط با مبادی ورودی شرق پایتخت است و علاوه بر ساماندهی ترددهای شرقی-غربی در پهنه شمال‌شرقی تهران، گزینه بسیاری از شهروندان برای سفرهای برون شهری است.
این بزرگراه ورودی و خروجی‌های مختلفی به بزرگراه‌ها و خیابان‌های دیگر تهران دارد که مهم‌ترین آن عبارتند از:جاده دماوند، آزادراه تهران-پردیس، جاده تلو،جاده لشگرک، بزرگراه شهید‌باقری، خیابان کوهستان، بلوار هنگام،بلوار نیروی زمینی،شهرک لویزان،خیابان شعبانلو، بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه صدر.
همچنین بزرگراه شهید بابایی در طول مسیر خود از محله‌های مختلفی همچون حکیمیه، لویزان، پاسداران،بلوار نیروی زمینی، نوبنیاد عبور می‌کند.
فرودگاه سپهر، دانشگاه امام حسین (ع)،تره‌بار بابایی،بوستان کیمیا،دانشگاه صنعتی مالک اشتر از مهم‌ترین اماکنی هستند که در مسیر این بزرگراه قرار دارند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.