به گزارش ایرنا، سردار علیرضا لطفی روز سه شنبه در حاشیه اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه افزود: در زمینه کشفیات مواد محترقه کم خطر شاهد رشد 51 درصدی در سالجاری نسبت به سال 94 هستیم.
وی با تاکید براینکه فروش هرگونه مواد محترقه ای از سوی پلیس قابل تایید نیست، تصریح کرد: در روزهای پایانی و چهارشنبه آخر سال برخورد با توزیع کنندگان و دستفروشانی که کنار خیابان اقدام به فروش مواد محترقه می کنند، تشدید می شود.
به گفته سردار لطفی، تمامی افرادی که در زمینه فروش مواد محترقه شناسایی و دستگیر شوند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه گفت: ازصبح امروز تاکنون از 56 انبار در مناطق مرکزی و جنوبی شهر تهران که محل انبار مواد محترقه بود، بازدید و اقدام قضایی در این خصوص انجام شده است.
وی به راه اندازی پویش های اجتماعی ومردمی مقابله با مواد محترقه از سوی شهروندان اشاره و ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته در طول این سال ها، نظارت والدین و اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه ها شاهد کاهش خسارات و آسیب های ناشی از استفاده از مواد محترقه هستیم.
سردار لطفی با اشاره به محله محور بودن برگزاری مراسم شب چهارشنبه آخر سال مثل سنوات قبل، خاطر نشان کرد: امسال در شب مذکور علاوه بر نیروهای انتظامی، ماموران آتش نشانی و امداد رسانی نیز در محلات شهر تهران حضور خواهند داشت تا در صورت نیاز به امداد رسانی به مصدومان احتمالی بپردازند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.