ابوالفضل قناعتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: نامه سئوال احمد حکیمی پور از شهردار تهران در رابطه با حادثه پلاسکو در اختیار رئیس شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: براساس قانون، رئیس شورا طی نامه ای سئوال مطرح شده را برای شهرداری تهران ارسال می کند و شهردار نیز ظرف 10 روز موظف است پاسخ سئوال را به صورت کتبی به شورا اعلام کند.
به گزارش ایرنا، احمد حکیمی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود، طرح سئوال از محمدباقر قالیباف شهردار تهران در خصوص حادثه پلاسکو را اعلام کرد.
به گفته حکیمی پور، باستناد ماده ٧٣ قانون شوراها و پیرو جلسه علنی مورخ ١٧ بهمن ماه درباره حادثه پلاسکو با تاکید برعدم ارایه پاسخ مستند و قانونی به سئوالات اعضا شورا، طرح سئوال از شهردار تهران به هیات رییسه شورای شهر ارائه شد.
ساختمان تجاری پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت در این حادثه 16 آتش نشان شهید شده و پنج شهروند نیز جان خود را از دست دادند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید..
خبرنگار: معصومه آقاامینی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.