به گزارش ایرنا، محمدکرم محمدی روز چهارشنبه در آئین معارفه و تکریم معاون امور عمرانی و بخشدار جلیل آباد پیشوا که در بخشداری جلیل آباد برگزار شد با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر چه میزان مشارکت مردم در این رویداد مهم سیاسی افزایش یابد ، ارکان نظام تقویت می شود.
وی گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس مردم سالاری دینی بنا شده و این مردمند که با حضور در انتخابات مختلف ، مسئولان و ارکان نظام را برای اداره امور کشور بر می گزینند.
محمدی افزود: برگزاری انتخابات یکی از شاخصه های دموکراسی و مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است و حضور آحاد مردم در این رویداد مهم نشان از مقبولیت نظام در میان مردم دارد.
وی تصریح کرد: انتخابات با هدف تحقق مردم سالاری دینی و از بین بردن فاصله میان حاکمیت و مردم برگزار می شود و در اصل مردم عهده دار برگزاری آن هستند.
فرماندار پیشوا گفت: مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات وظیفه دارند تا با حفظ اصل بی طرفی، عمل به قانون و شفافیت در اجرای امور، زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات را فراهم کرده و در حفظ و صیانت از آرای مردم که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان حق الناس می دانند تلاش کنند.
فرماندار پیشوا اظهار کرد: مردم هیچ گاه در انتخاب خود اشتباه نمی کنند و این حقیقت را بارها در برگزاری انتخابات مختلف به اثبات رسانده اند، در انتخابات پیش رو نیز هر آنچه مردم انتخاب کنند قابل قبول، مورد حمایت و مبارک خواهد بود.
محمدی بیان کرد: بر اساس ماده های 11 و 21 قانون انتخابات، همه امکانات و نیروی انسانی ادارات، در اختیار انتخابات است و همه مدیران باید تلاش کنند تا انتخاباتی در شان نظام برگزار شود و در جهت صیانت از آرای مردم و رعایت حق الناس تمام اهتمام خود را به کار گیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مسئولیت ها تنها با هدف خدمت رسانی به مردم تعریف شده اند اظهار کرد: دوران مسئولیت به سرعت می گذرد و باید از این فرصت که به امانت در اختیار افراد قرار داده اند به رفع نیازهای مردم پرداخته و زمینه را برای رشد و توسعه جامعه استفاده کرد.
در این مراسم فرامرز تاجیک به عنوان بخشدار جدید جلیل آباد معرفی شد.
تاجیک پیش از این معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین بود.
همچنین الله بخش حبیبی که پیش از این بخشدار جلیل آباد بود به عنوان معاون فنی و عمرانی فرمانداری پیشوا معرفی شد.
پیشوا با 70 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.