به گزارش ایرنا محمد سالاری روز یکشنبه با اشاره به اینکه موضوع رفتن مسجد جامعی از شورای شهر روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر مطرح می شود، گفت: ایشان محور اصلاح‌طلبان در شورا هستند و با رفتن ایشان خلائی در شورا ایجاد می شود.
وی تاکید کرد: جایگاه واقعی مسجد جامعی فعالیت در حوزه فرهنگ و اجتماعی بویژه کتاب و کتابخوانی کشور است.
وی با بیان اینکه احمد مسجد جامعی از محبوبیت خاصی بین اهل هنر و فرهنگ برخوردار است، عنوان کرد: مسئولیت در سازمان اسناد و کتابخانه ملی، جایگاه مناسبی برای بهره مندی کشور و شهر تهران از ظرفیت های ایشان می باشد.
سالاری یادآور شد: ایشان جزو سرمایه های فرهنگی کشور هستند که در طول فعالیت های خود در شورای شهر تاثیر مثبتی در تعاملات بین اعضای شورا داشته اند.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مسجد جامعی همواره یکی از اعضای تاثیرگذار شورای شهر بوده که هویت بخشی به شهر تهران ، افزایش نظارت اجتماعی نهادینه کردن تشکل های مردم نهاد و تخصصی کردن ماموریت های فرهنگی و اجتماعی در شهر بخشی از مجموعه فعالیت های تاثیرگذار وی است.
این عضو شورای شهر تهران افزود: هرچند با رفتن ایشان خلائی در شورا ایجاد می شود اما مطمئنا ایشان مانند گذشته در هر سمتی باشند بسیار تاثیرگذار خواهند بود و به ارتقا فرهنگ شهر و کشور کمک خواهند کرد.
سالاری در پایان اعلام کرد: بار فتن احمد مسجد جامعی از شورا ، افشین حبیب زاده از اعضای اصلاح طلب و عضو حزب اسلامی کار جایگزین وی خواهد شد.
پیش از این اخبار شبکه های مختلف مجاری از احتمال پیوستن احمد مسجد جامعی به دولت و حضور وی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی خبر داده بودند.
احمد مسجد جامعی که در حال حاضر، عضو شورای اسلامی شهر تهران است، سابقه سکانداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقاامینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهران/1109/7244 / 1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.