دیمیتری لازاروسکی در حاشیه نخستین دوره مسابقات بین المللی جانبازان و معلولان که در پیست دیزین برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون اسکی ایران توانسته اند با ارتباط خوب در سالهای گذشته در ترویج ورزش اسکی اسنوبرد تلاش های زیادی را انجام دهند.
وی ادامه داد: تجهیزات مناسب اسکی می تواند ایران را به عنوان میزبان شایسته برای رقابت های بین المللی و جهانی ورزشکاران معلول در جهان معرفی کند.
رئیس ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک با اشاره به اینکه امکانات پیست بین المللی دیزین می تواند پذیرای مسابقات جهانی باشد گفت: به روز شدن برخی زیرساخت ها در پیست دیزین ، رویداد بزرگی برای میزبانی اسکی ایران است .
لازاروسکی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه استعداد پایه ای ورزش اسکی ایران را چگونه ارزیابی می کنید تصریح کرد: کمیته بین المللی پارالمپیک و فدراسیون جهانی اسکی مجاز به توسعه مستقیم این رشته ورزشی در سایر کشور ها نیست ولی اگر کمیته های بین المللی کشورهای مختلف گامی در جهت رشد ورزش اسکی بردارند، ما نیز حمایت هایی را به منظور خرید تجهیزات و کمک های مالی خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه استعدادهای زیادی را در ورزش اسکی ایران می توان کشف کرد، خاطر نشان کرد: استعداد اگر همراه با تلاش نباشد به جایی نمی رسد، بلکه با تلاش در جهت کشف استعدادهای ورزشی به نتایج قابل قبولی می توان دست یافت.
در نخستین دوره رقابت های بین المللی پارااسکی اسنوبورد، پنج ورزشکار جانباز و معلول به مدت 2 روز در پیست اسکی بین المللی دیزین به رقابت با هم پرداختند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشاردهنده: محمد آجورلو
تهرام/7247/1109//1348

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.