به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدحسین هاشمی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان تهران با اشاره به اینکه در سال 94 مشکلات و تنگناهای مالی زیادی را شاهد بودیم افزود: مدیریت هزینه از جمله هنرهای اصلی یک مدیر در حوزه فعالیت های اجرایی است.
وی همچنین با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا گفت:‌ اقدامات باید کاملا بی طرفانه باشد و جانبداری از گروه، تشکل و هر شخص در انتخابات غیرقانونی است.
استاندار تهران در ادامه، فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران را به صیانت از آرای مردم و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات دعوت کرد.
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع لزوم هماهنگی و تعامل شوراها و شهرداری ها اشاره کرد و افزود:‌ علاوه بر عملکردی که داریم نباید نسبت به حقوق مردم عقب نشینی کرده و دنیای دیگر را در نظر داشته باشیم و هیچ چیز به اندازه خدمت به خلق ارزشمند نیست.
استاندار تهران تاکید کرد: شهرداری ها به پرداختی کارمندان و کارگران توجه داشته باشند زیرا زندگی کارمندان و کارگران وابسته به حقوق دریافتی آنها است.
وی همچنین شهرداری های استان تهران را بر توجه ویژه بر زیباسازی شهرها فراخواند و تصریح کرد: نخستین قضاوت کسانی که وارد شهر می شوند به فضا و زیبایی شهر است و به نگاه مخاطبان اهتمام ویژه داشته باشید.
استاندار تهران توجه به فضای سبز را اولویت شهرستان های استان تهران برشمرد.
هاشمی همچنین به وظایف حراست و بازرسی در فرمانداری ها و شهرداری ها نیز اشاره کرد و گفت:‌ حراست و بازرسی چشم و گوش استانداری است و باید تعامل لازم برقرار باشد در کنار اینکه گزارش های حراست نباید جبهه دار باشد.
خبرنگار: سید محمد جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243//1625

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.