به گزارش شامگاه یکشنبه خبرنگار ایرنا، سعید شریف زاده به همراه جمعی از معاونان برای تبریک سال نو میلادی به کلیسای ارامنه در مرکز تهران رفته و با اسقف اعظم ارامنه تهران دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، پس از ادای احترام به یادبود مقام شهدای ارامنه که در حیاط این کلیسا قرار داشت افزود: پیروان ادیان مختلف و هموطنان مسیحی به تعبیر سعدی از اعضای یک پیکرند و سال‌هاست که ایرانیان با اقوام و ادیان مختلف به خوبی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.
وی تصریح کرد: همین که تعدادی از شهدای کشور ما را شهدای ارامنه و اقلیت‌های مذهبی شامل می‌شوند نشان می‌دهد که ایرانیان در دفاع از تمامیت ارضی و کشور خود با یکدیگر متحد بوده و در این راه جان خود را نیز نثار می‌کنند.
شریف‌زاده با بیان اینکه نجات جان انسان‌ها اصلی‌ترین اولویت آتش‌نشانی است، گفت: مسیر شهادت، ایثار و از خودگذشتگی همواره در آتش نشانی باز بوده و آتش‌نشانان در سال‌های اخیر شهدای بسیاری را برای نجات جان شهروندان تقدیم جامعه کرده‌اند.
در ادامه این دیدار اسقف اعظم سبوه سیکیسیان نیز افزود: آتش‌نشانان انسان‌های شریفی هستند که همواره در نجات جان انسان‌ها خود را به خطر انداخته‌اند.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانی حرفه‌ای مهم و حساس است، گفت: آتش‌نشانان جان انسان‌های بسیاری را نجات داده‌اند و ارزش و پاداش نجات انسان‌ها در تمام ادیان ارزش والایی دارد.
خبرنگار: سید محمد جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.