سرپرست امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس از رفع تصرف مساحتی افزون بر یک هکتار از بستر رودخانه جاجرود واقع در روستاهای خسروآباد، ترقیان و خجیر از توابع شهرستان پردیس خبر داد.

سرپرست امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس از رفع تصرف مساحتی افزون بر یک هکتار از بستر رودخانه جاجرود واقع در روستاهای خسروآباد، ترقیان و خجیر از توابع شهرستان پردیس خبر داد و افزود : پس از انجام کارشناسی های لازم و اخذ و ابلاغ اخطاریه به متصرفین جهت اقدام به رفع تصرف،  مساحتی افزون بر یک هکتار از بستر رودخانه جاجرود رفع تصرف شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، مرادی نسب افزود: طی اقدامات صورت گرفته، تصرفاتی  شامل کارگاه غیر مجاز، تجهیزات خاک برداری، محصور سازی و دیوار کشی غیر مجاز در بستر رودخانه جاجرود، رفع تصرف و از ید متصرفین و افراد سودجو خارج شد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندانی که قصد انجام خرید ملک یا ساخت و ساز در مجاورت رودخانه ها را دارند پیش از انجام این کار، استعلام لازم را از امور آب مربوطه اخذ کنند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند، خاطر نشان کرد:  امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس با هرگونه تخلف و تصرف، مطابق با قانون برخورد می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.