دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تهران گفت: از ابتدای اردیبهشت متقاضیان برای طرح تسهیل و رفع موانع تولید در کارگروه‌های استانی فقط از طریق سامانه الکترونیکی درخواست دهند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تهران گفت: از ابتدای اردیبهشت متقاضیان برای طرح تسهیل و رفع موانع تولید در کارگروه‌های استانی فقط از طریق سامانه الکترونیکی درخواست دهند تا ضمن تسهیل در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی، امکان نظارت بر اجرای مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سیدمهدی نیازی افزود: طرح درخواست‌ها و موضوعات مرتبط با تسهیل و رفع موانع تولید در ستاد و کارگروه‌های استانی خارج از سامانه تسهیل و رفع موانع تولید قابلیت پیگیری و اجرا ندارد و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در زمان‌بندی تعیین شده در سامانه نسبت به حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کنند.

نیازی با حضور در اولین جلسه کارگروه تسهیل استان تهران گفت: با توجه به شعار سال، از روز اول کار ستاد آغاز شد تا به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و با تمرکز بر تولید اتفاق ویژه‌ای در حوزه تولید و جهش تولید رقم بخورد.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان کرد: کارگروه‌های تسهیل استانی باید مستمر فعال باشند و در صورت نیاز بصورت روزانه جلسه کارگروه را برگزار و پیگیر مشکلات واحدهای تولیدی باشند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای اردیبهشت دریافت درخواست متقاضیان برای طرح در کارگروه های استانی فقط از طریق سامانه الکترونیکی خواهد بود تا ضمن تسهیل در ارائه خدمات به فعالین اقتصادی، امکان نظارت بر اجرای مصوبات توسط دستگاه های اجرایی فراهم شود

نیازی گفت: از آنجا که حجم ورودی پرونده‌ها به دبیرخانه‌های استانی زیاد است، طبق قانون، دبیرخانه نباید تشکیلات جدید ایجاد کنند، بلکه باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در بخش نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات استفاده کند.

وی با اشاره به اقدامات ستاد و کارگروه‌های استانی در سال ١٣٩٩ گفت: نتایج و ارزیابی اقدامات انجام شده، اطلاع رسانی خواهد شد تا از دستگاه‌ها و کارگروه‌های برتر تقدیر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.