سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند اخاذی مأمورنما در بازار تهران خبر داد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران کلانتری ۱۱۳ بازاراعضاء یک باند اخاذی تحت عنوان مامور پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.  

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سرهنگ علی جلالیان افزود : در پی کسب اخبار واصله مبنی بر اینکه اخیرا افرادی ناشناس با مراجعه به واحدهای صنفی تحت عنوان ماموران پلیس آگاهی اقدام به اخاذی از صنوف می کنند، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با عنایت به حساسیت موضوع، با بهره گیری از شیوه های پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی ماموران با گشت زنی غیر محسوس در سطح صنوف، متهمانی را شناسایی کردند که تحت عنوان پلیس آگاهی به عنف وارد فرش فروشی شدند و ضمن ضرب و جرح مالک، تعداد ۱۵ تخته تابلو فرش نفیس و ۶ تخته فرش را به سرقت بردند.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت : سه متهم دستگیر شده به کلانتری انتقال که در تحقیقات اولیه به عمل مجرمانه خود اعتراف داشتند.  

این مقام انتظامی با اشاره به ضرورت ارائه کارت شناسایی توسط ماموران ادارات و نهاد های دولتی در هنگام ورود به منزل و واحدهای صنفی و لزوم توجه بیش از پیش شهروندان در شناسایی دقیق ماموران مراجعه کننده، تصریح کرد : در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی تحویل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.