امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا اردوهای راهیان نور لغوشده و علاقمندان این بار «با پای دل» به مناطق عملیاتی جنوب کشور در زمان هشت سال دفاع مقدس سفر می کنند.

اردوی راهیان نور و بازدید میلیون‌ها عاشق از مناطق عملیاتی جنوب کشور در سال نو به صورت مجازی با عنوان «با پای دل» برگزار می‌گردد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا،‌ اردوی راهیان نور دانشجویی هر ساله در روز ابتدای سال نو شمسی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ‌علاقه مندان، دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شد. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو اردوی های راهیان نور کشور جهت پیشگیری از گسترش این بیماری، دانشجویان دانشگاه شاهد سعی کردند بستری فراهم کنند تا دانشجویان و علاقمندان بتوانند به صورت مجازی از معارف شهدا بهره‌مند شوند و این بار با پای دل و روح خود به مناطق عملیاتی جنوب کشور در زمان هشت سال دفاع مقدس سفر کنند.

بر همین اساس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد اردوی راهیان نور امسال به صورت مجازی با عنوان «با پای دل» برگزار می گردد و دانشجویان  در این برنامه روزانه به یک یادمان دفاع مقدس سفر می‌کنند.

در این سفر مجازی روزانه برنامه‌هایی از جمله معرفی یادمان، خاطرات شهدا، روایتگری، وصیت نامه شهدا ،صوت شهدا و... ارائه می‌ شود.

از همه علاقه مندان دانشجویان و عاشقان شهدا دعوت می شود تا با استفاده از آدرس (https://ble.ir/ba_paye_del) در پیام رسان بله با عنوان «با پای دل» در این سفر معنوی شرکت نموده و با یادمان های دفاع مقدس و معارف شهدا بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.