مجتمع تجاری نارون نیاوران در شمال تهران دچار آتش سوزی شد.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمتی شهرداری تهران گفت: ساعت ۸:۳۹ صبح امروز حادثه آتش‌سوزی در نیاوران؛  تقاطع خیابان کامرانیه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران  ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش جماران، سید جلال ملکی افزود: محل حادثه یک واحد ۱۲۰ متری در طبقه اول یک مجتمع تجاری - اداری ۵ طبقه بود.

به گفته وی؛ در این واحد میزهای کامپیوتر و تجهیزات اداری قرار داشت و آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های این واحد اتفاق افتاده بود و کاملا شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: دود ناشی از آتش‌سوزی از پنجره این طبقه بیرون زده و همچنین طبقات بالایی را نیز فراگرفته بود.

به گفته وی؛ در لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان در محل ۴ نفر در طبقه بالایی به لبه پنجره آمده و تقاضای کمک داشتند که با توجه به اینکه بیم این وجود داشت که این افراد به پایین سقوط کنند آتش‌نشانان به سرعت با نردبان هیدرولیکی این چهار نفر را به سمت زمین انتقال دادند.

ملکی خاطرنشان کرد: گروه‌های دیگر نیز همزمان برای خاموش کردن آتش به داخل ساختمان رفتند؛ آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن حریق مشغول جستجو در واحدها و طبقات شدند و در نهایت ۱۱ نفر از افرادی که در این ساختمان تجاری حضور داشتند را به سلامت از ساختمان خارج کردند.  

همچنین مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: ۶ نفر در این حادثه دچار دود گرفتگی شدند که همه این افراد در محل درمان شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.