فرماندار ملارد از تخصیص 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: ۱۵ میلیارد تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل بیمارستان شهرستان ملارد به حساب شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی واریز و این وجوه در اختیار پیمانکار پروژه قرار گرفته است.

به گزارش جماران، سجاد برنجی با بیان اینکه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان ملارد تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی رسیده است، افزود: با توجه به منابع تخصیص یافته مشکلی مالی برای تکمیل این پروژه وجود ندارد و انتظار می رود شرکت مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیمانکار مربوطه به فعالیت عمرانی این پروژه شتاب بیشتری بدهند.

وی ادامه داد: علاوه بر مبلغ  واریز شده به زودی ۶۸ میلیارد ریال وجوه نقد و ۳۰ میلیارد ریال اوراق از محل بودجه سنواتی نیز به این پروژه اختصاص می یابد.

برنجی تصریح کرد: همچنین ۹۰ میلیارد ریال نیز از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شده است و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به صورت ویژه پیگیر مراحل تخصیص مالی و پیشرفت عمرانی پروژه است و به صورت هفتگی گزارش ها را اخذ و پیگیری های لازم را از سوی مسئولان ذی ربط دنبال می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.