استاندار تهران گفت: فروش و یا اجاره پشت بام آپارتمان های تهران غیرممکن است.

استاندار تهران با بیان اینکه بیشتر خانه ها در پایتخت به صورت آپارتمانی و دارای پشت بام های مشترک است، عملا اجاره یا فروش پشت بام در آنها غیرممکن می‌داند.

به گزارش جماران، انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه به دلیل مشترک بودن فروش و یا اجاره پشت بام آپارتمان های تهران غیرممکن است، گفت: مالکان خانه‌های ویلایی پایتخت نیز برای به خطر نیافتادن امنیت خود، پشت بام ملک خود را نه می فروشند و نه اجاره می دهند.  

وی همچنین اعلام کرد که بررسی هایی در خصوص فروش و یا اجاره پشت بام در تهران انجام شده اما تاکنون به جمع بندی نرسیده ایم که آیا این اقدام رواج پیدا کرده یا نه؟ بنابراین صحت و سقم این موضوع با شک و تردید همراه است.

محسنی بندپی با بیان اینکه ضرورتی ندارد بی خانمان ها از پشت بام‌ها استفاده کنند، گفت: این افراد در فصول سرد سال در گرمخانه‌های شهرداری و سازمان بهزیستی پذیرش می شوند.

استاندار تهران همچنین با تاکید بر لزوم حفظ فاصله اجتماعی برای کنترل شیوع کرونا، هشدار داد: نیروی انتظامی با برگزاری هر نوع مراسم با تجمع زیاد و بدون مجوز در هر مکانی در دوران کرونا با قاطعیت برخورد می کند.

واگذاری مسکن با قیمت نازل

استاندار تهران همچنین گفت که براساس طرح اقدام ملی مسکن و با تاکید رئیس جمهوری، املاک مازاد دستگاه‌های دولتی برای ساخت باید در اختیار مسکن سازان بخش خصوصی قرار گیرد و در نهایت افرادی که منزل مسکونی ندارند از آنها استفاده کنند.

محسنی بندپی اضافه کرد: این طرح یکی از راهبردهای دولت است و وزارت راه شهرسازی با جدیت این موضوع را پیگیری می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.