رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف 6 تن و 400 کیلوگرم انواع مواد غذایی احتکار شده خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ۶ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی از جمله برنج، لوبیا و چای احتکاری به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال طی بازرسی‌های گشت‌های مشترک اداره صمت کشف و ضبط شد.

به گزارش جماران، موسی احمدی گفت: یک و نیم تن برنج، سه تن لوبیا و یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم چای روز چهارشنبه در جریان بازدیدهای مشترک تیم های فرماندای، اصناف و ادراه صمت از یکی از انبارهای شهرستان ری کشف شد.

وی با بیان اینکه تمامی اقلام کشف شده به دلیل اختفاء و امتناع از عرضه در بازار توسط بازرسان گشت های مشترک ضبط شده اند، افزود: صاحبان این کالاها پس از احراز تخلف و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می شوند.

احمدی همچنین افزود: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با همکاری اتاق اصناف اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک می‌کنند که در این راستا موجودی انبارها را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: این میزان کالا در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارات، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشف شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای شهرستان ری کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌گیرد.

افضلی اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبار کارخانه‌ها و تجار اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.