رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران از شروع طرح تابستانه پلیس از ابتدای تیر ماه سال جاری خبر داد.

رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران با اشاره به شروع طرح تابستانه پلیس از ابتدای تیر ماه سال جاری، گفت: با رانندگانی که اعمال مخاطره آمیز و تخلفات حادثه ساز را انجام می دهند بدون اغماض برخورد جدی و قانونی اعمال می گردد.

به گزارش جماران، ‌سرهنگ علی سلیمانی با اشاره به شروع طرح تابستانه پلیس از ابتدای تیر ماه سال جاری، گفت: همزمان با آغاز طرح تابستانه از اول تیر ماه تا مهر ماه سال جاری، پلیس راهور با به کارگیری حداکثر توان وظرفیت خود به لحاظ امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و ... آماده به کار خواهد بود.
 
رئیس پلیس راهور شرق استان تهران از اعزام تیم های کمکی به ویژه به محورهای شمالی این استان خبر داد و افزود: این تیم های کمکی در قالب تیم های بازرسی نیز فعالیت خواهند کرد.
 
این مقام انتظامی یادآور شد: برابر تدابیر فرمانده ناجا، رئیس پلیس راهور ناجا و فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در راستای تقویت نیروها و همزمان با اجرای طرح تابستانه نیروی کمکی از سایر دستگاه ها به یاری پلیس راهور خواهند آمد.
 
وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش حجم ترافیک، در صورت ابلاغ محدودیت از سوی پلیس راهور ناجا به ویژه در جاده های منتهی به شمال کشور و برخی از نقاط پر سفر اقدام خواهد کرد.
 
سرهنگ سلیمانی همچنین از فعالیت های بیشتر گشت های نامحسوس پلیس راهور در این طرح خبر داد و افزود: با رانندگانی که اعمال مخاطره آمیز و تخلفات حادثه ساز را انجام می دهند بدون اغماض برخورد جدی و قانونی اعمال می گردد.
 
در پایان این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا از هموطنان عزیز خواستاریم که از سفرهای غیرضروری پرهیز و در صورت لزوم قبل از سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود مطمئن و در طول سفر از تخلفات سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی و حرکات مخاطره آمیز دیگر خودداری و حین رانندگی، همواره به جلو توجه داشته و فاصله طولی وسیله نقلیه خود را با وسایل نقلیه جلویی رعایت نموده و حتی برای لحظه ای از انجام مقررات رانندگی غافل نشوند تا خاطره خوبی از سفر برایشان به جا بماند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.