سرهنگ سیاوش محبی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جاده های هراز و فیروزکوه نیمه‌سنگین است و پیش بینی می شود که در ساعات پایانی روز به حجم ترافیک افزوده شود.

وی ادامه داد: در مسیرکوهستانی هراز شاهد ترافیک نیمه سنگین از جنوب به شمال  هستیم و روز جمعه مسیر برگشت مسافران از شمال به تهران، ترافیک سنگینی خواهیم داشت.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در مسیرهای هراز و فیروز کوه، خاطر نشان کرد: تردد خودروها با توجه به ترافیک نیمه سنگین جاده های منتهی به استان‌های شمالی به کندی در جریان است.

 محبی اضافه کرد: تاکنون حادثه‌ای در جاده‌های کوهستانی هراز و فیروز کوه گزارش نشده است و تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم اما روان در جریان است.

وی ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی، اظهار داشت: ماموران پلیس راهور در تمام ساعات شبانه روز بر تردد خودروها نظارت دارند و از مسافران استان‌های شمالی درخواست و انتظار داریم با پرهیز از عجله و شتاب، مدیریت زمان سفر و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.