بهروز نصیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در آستانه شروع به‌ کار مدارس در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت: بررسی راهکارها و روند اجرای دقیق مفاد بخشنامه وزارتی بازگشایی مدارس در شرایط فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در واحدهای آموزشی انجام شده و دانش آموزان با رعایت اصول بهداشتی در کلاس‌های درس حضور می‌یابند.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در مدارس و اماکن آموزشی منطقه برای ایمن سازی در مقابل ویروس کرونا، کنترل و بررسی شد، افزود: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی و طبق هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان محلی، اقلام بهداشتی مورد نیاز مدارس روستایی و شهری از طریق دهیاری‌ها، شهرداریها و نواحی بسیج تأمین شده است.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرری خاطرنشان کرد: براساس بخشنامه ابلاغی از سلسله مراتب اداری، این مرحله از بازگشایی مدارس شامل مراکز پیش‌دبستانی و مدارس استثنایی نمی‌شود، ضمن‌آنکه حضور دانش‌آموزان تمامی پایه‌ها و مقاطع تحصیلی مدارس عادی هم از روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه جاری تا اطلاع ثانوی کاملاً اختیاری است.
این مسئول اضافه کرد: طبق دستورالعمل بازگشایی مدارس در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی، حضور کارکنان واحدهای آموزشی شامل اولیای مدرسه و معلمان از شنبه آینده، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اجباری خواهد بود.
مدیریت آموزش و پرورش ناحیۀ یک شهرری بیش از ۴۳ هزار دانش‌آموز دختر و پسر را در قالب ۱۵۳ آموزشگاه از مقطع پیش‌دبستانی تا پایان مقطع متوسطه، تحت پوشش دارد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.