مراد مالمیر روز چهارشنبه دراین آیین اظهارداشت: به همت حبیب الله ظهوری یکی از خیرین مدرسه سازاستان االبرز، تفاهم نامه ساخت ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه درمنطقه کم برخوردار آق تپه مهرشهر کرج امضا شد.

 این ۲ باب مدرسه هر یک در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با اعتبار ۵۰ درصدی خیر نیک اندیش  و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرزاحداث می شود.

وی تصریح کرد:عملیات اجرایی و کلنگ زنی این مدارس به صورت همزمان اردیبهشت ماه سال جاری با حضور خیرین مدرسه‌ساز و مسئولان شهرستان و استانی برگزارمی شود.

وی اضافه کرد: یک سوم جمعیت دانش آموزی ۵۰۰ هزار نفری استان البرز درآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تحصیل می کند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج ادامه داد: تراکم دانش آموزی در کلاس های درس این ناحیه بالا است.

وی بیان داشت: کمبود فضای آموزشی دراین ناحیه محسوس است لذا نیاز به مشارکت خیرین وتخصیص مناسب اعتباردولتی برای تامین کلاس های درس ایمن و مناسب برای دانش آموزان داریم.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازالبرزهم گفت: خیرین در طول ۲۰ سال گذشته خدمات ارزنده ای درحرکت معنوی و ملی مقدس مدرسه سازی دراین استان داشته اند.

حسن مهرانی افزود: مشارکت خیرین مدرسه ساز درساخت و تجهیز مدارس البرزبی نظیر است به گونه ای که هرساله شاهد رشد فرآیند ساخت و تکمیل مدارس دراین استان توسط خیرین نیک اندیش هستیم.

وی با اشاره به اینکه هرساله خیرین مدرسه سازالبرز درامر مقدس مدرسه سازی ازدولت دراین استان جلوترهستند، یادآورشد: به همت خیرین نیک اندیش در طول سال شاهد افتتاح  مدارس جدید به خصوص در مناطق کم برخوردار و پرجمعیت البرزهستیم.

مهرانی تصریح کرد: آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج یکی از مناطق نیازمند به فضای آموزشی دراستان است که باید به آن نگاه ویژه ای داشت.

وی از پیگیری مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در زمینه باز کردن قفل مدرسه شهید خداکرم پس از ۱۲ سال، گرفتن سند ملکی به نام آموزش و پرورش، شناسایی خیرین محلی، برگزاری نشست با ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) و مسوولان اجرایی منطقه ای و استانی در راستای حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش در این ناحیه قدردانی کرد.

حبیب الله ظهوری خیرنیک اندیش البرزی هم گفت: مدرسه سازی عشقی است که تجربه کردن آن لذت بخش است زیرا راه آموختن علم و دانش برای آینده سازان کشور فراهم می آید که اثرش ماندگاراست.

وی بیان داشت: بهترین پاداش برای خیرین همان دیدن جهره مهربان و احساس خوشحالی است که دانش آموزان در پشت میزهای کلاس درس دارند که هیچگاه از ذهنشان پاک نمی شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.