رییس مرکز اورژانس تهران شامگاه چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲۰:۵۸ امشب این حادثه تصادف در پاسگاه نعمت آباد؛ بزرگراه شهید کاظمی؛ خیابان جانباز به سامانه ۱۱۵ اعلام و بلافاصله تکنسین های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

پیمان صابریان افزود: در این سانحه رانندگی ۴ خودرو سواری شامل؛ پراید؛ سمند؛ تویوتا و پژو ۲۰۶ بصورت زنجیروار با یکدیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه بدلیل این تصادف ترافیک سنگینی در مسیر ایجاد شده بود گفت: ۳ نفر از سرنشینان شامل ۲ راننده و یک سرنشین این خودروها از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند.

رییس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی یکی از مصدومان در محل درمان اما ۲ مصدوم دیگر این تصادف به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

وی در ادامه از وقوع دومین تصادف زنجیره ای این بار در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از میدان منیریه خبر داد و گفت: ساعت ۲۰:۴۷ امشب تصادف زنجیره ای ۳ دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه پژو ۲۰۶ به سامانه ۱۱۵ اعلام شد.

صابریان افزود: در این تصادف نیز ۳ راکب موتورسیکلت از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که پس از انجام اقدامات ادلیه درمانی ۲ مصدوم به بیمارستان های لقمان و سینا و همچنین یک مصدوم نیز در محل درمان شد.

وی با بیان اینکه علت این تصادفات در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ است از رانندگان خواست به هنگام رانندگی در ساعات شب بدلیل تاریکی هوا با رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی و سرعت مطمینه در مسیرها حرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.