به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آمار مبتلایان و وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۱ نفر در بخش‌های عادی و ۶۲ نفر در بخش‌های ویژه بستری و ۳۲۵ بیمار هم مرخص شده‌اند که در مقایسه با آمار روزهای قبل در زمینه بیماران جدید کاهش ۳و نیم درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به حجم بالای ترددهای درون شهری و بالا رفتن تراکم در بخش‌های مرکزی شهر عنوان داشت: بیش از گذشته رعایت نکات بهداشتی ضروری است و امیدواریم با تدبیر عدم عادی سازی شرایط شاهد بحران‌های جدید نباشیم.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران بیان داشت: پروتکل‌های تعیین شده برای برگزاری شب‌های قدر توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

زالی با اشاره به جلسه طرح ترافیک و بازگشایی های اخیر و کمتر شدن بار ترافیک از حمل و نقل عمومی گفت: با توجه به اینکه محدودیت‌های قبلی طرح ترافیک برداشته شده تا فرصتی برای حمل و نقل عمومی شهر باشد که با عوامل حفاظتی جدیدی تطابق پیدا کند شاهد افزایش قابل توجهی در الودگی هوا و رشد ۱۶۷ درصدی ترافیک را در مرکز شهر داشتیم که برخی رفت و آمدها غیرضروری بود که بر این اساس تصمیم گرفته شد که طرح شناورسازی با تغییراتی ایجاد شود که بتواند بر میزان بار حمل و نقل عمومی اضافه نکند و متناوب سازی صورت بگیرد.

وی در تشریح اجرای طرح شناور ترافیکی جدید اظهار داشت: یکی از موارد تغییر زمان حضور کارمندان قبل از شروع طرح ترافیک است که بتوانند در بخش‌های ضروری ادارات حاضر شوند و خروج از طرح هم مشخص باشد و مورد بعدی تردد آزاد برای کادر درمانی است و این تصمیمات به دلیل ضرورت نیاز به مصوبات شورای شهر بعد از لیالی قبل اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.